De Malediven - Reisverslag uit Malé, Malediven van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu De Malediven - Reisverslag uit Malé, Malediven van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

De Malediven

Door: Robbert en Anika

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

28 Juli 2011 | Malediven, Malé

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels al weer even op de Malediven. Het is heerlijk hier. Een prachtig eiland, mooie zee en vriendelijke mensen.

We hebben een mooi huisje. Een jacuzzi beach villa. Die hadden we eigenlijk voor een nachtje geboekt, maar we mochten er de hele vakantie in blijven.

We doen hier niet zo veel, behalve zonnen en snorkelen. De riffen zijn echt heel mooi. We hebben al veel gekleurde visjes gezien, zelfs haaien en dolfijnen. We hadden geen onderwatercamera, dus die hebben we hier maar gekocht. We hebben vandaag een snorkeltrip gemaakt naar andere riffen.

Er zijn hier ontzettend veel Chinezen. Die genieten niet echt van de zon, want ze lopen de hele dag met een paraplu. Ook hebben ze nog een ander probleem.... Ze kunnen niet zwemmen. (de meeste dan) Dus liggen ze met een reddingsvest in de zee te dobberen. Ook spreken ze amper Engels. Wel grappig.

We doen hier lekker rustig aan en beginnen al bruin te worden. Dit eiland is ontzettend leuk voor kinderen, dus Henri en Arianne...... ;-)
De volgende keer kunnen jullie mee!

We gaan nu nog even genieten hier.

Liefs Robbert en Anika

• 28 Juli 2011 - 16:11

Henri, Arianne, Lisa:

Ha gebruinde vakantiegangers!
    Wat een geweldige foto's!
    Moet daar erg mooi zijn!
    En wie weet gaan we de volgende keer mee wel :) is iig wel erg jaloers makend.
    Geniet nog even van de geweldige en vooral warme omgeving ( is hier namelijk minder weer) want het schiet al weer op.

Liefs en dikke knuffel van lisa

• 29 Juli 2011 - 05:36

Wilco:

Wat een prachtig strand!! geniet van jullie vakantiedagen op dit mooie eiland.

Groetjes Trudi,Wilco

• 29 Juli 2011 - 06:52

Trudi:

Dat ziet er echt prachtig uit! Geniet van jullie laatste daagjes en breng wat zon mee naar Nederland.

Liefs, pap+mam+Tamara

• 31 Juli 2011 - 08:27

Sanne:

Wauw!!! Wat een mooie foto's!! Hier kom je zeker tot rust. Hopelijk komen jullie uitgerust thuis.

• 31 Juli 2011 - 15:02

Ineke:

Mooie foto's!!! Kun je de zon ook even deze kant op laten komen, heb hem nog niet veel gezien.

Groeten uit Hongarije,
    Ton, Ineke, Daniqe, Damian en Duane

• 01 Augustus 2011 - 17:44

Shanmarkiebrussellia:

Good trip home . Today I had first shower in my new house : wonderfull . The most important thing ? View and no traffic noise . Feels like permanent holiday .