De eerste dag - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Robbert en Anika

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

11 Juli 2011 | Sri Lanka, Negombo

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties.

We hebben een goede vlucht gehad van 9uur en 50 minuten.Bij aankomst onweerde het in de bergen.We zagen door het raampje de lichtflitsen, was erg mooi. Ook kregen we om 23.30 nog een keer een volledige maaltijd in het vliegtuig. We zijn niets te kort gekomen.

Het hotel valt een beetje tegen. Het is echt weer back to basic... Het is gelukkig wel schoon en de mensen zijn aardig. Er zijn ook andere Nederlanders,dus dat is leuk.

Omdat we niet de zee in kunnen, zijn we gaan wandelen in Negombo. We hebben anderhalf uur door de stad gelopen.We hebben gekeken bij de vishandel. Stinken joh....:-( Maar wel erg vers.

Verder hebben we geslapen omdat we wel last hebben van een jetleg. Het is hier nu 10 voor 7 s avonds. We gaan zo meteen eten.

Morgen gaan we een tourtje doet met een tuktukchauffeur. Dat is ons aangeraden door de andere Nederlanders. Woensdag vertrekken we met Chris om aan de rondreis te beginnen.

Liefs Robbert en Anika

• 11 Juli 2011 - 14:02

Henri, Arianne, Lisa:

Ha vakantiegangers!
    Wat fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en veilig zijn aangekomen!
    Leuk om via de foto's al wat te kunnen zien van jullie indrukken!!
    Geniet van de vakantie en we kijken uit naar jullie volgende verhalen!

Liefs uit Veenendaal

• 11 Juli 2011 - 14:25

Tamara:

Hey An en Robbert!!
    Dankjewel voor het belletje he, ik lag nog zo lekker te slapen! Maar dat terzijde Ik ben blij dat jullie een goede vlucht hebben gehad? Heb je nog goed kunnen dutten An, zoals je had gehoopt? Nou heel heel heel veel plezier de komende dagen en ik ben benieuwt hoe de TukTuk was!
    Groetjes, Tamara.

Ps, ik had net rijles, en guess what? Het gaat steeds beter!

• 11 Juli 2011 - 14:49

Melanie:

Geniet van jullie vakantie. En kijk nu al uit naar de volgende reisverslagen

groetjes uit ridderkerk

• 11 Juli 2011 - 16:37

Fam. Hendriks:

Robert & Anika,

Leuk om jullie reisverslag te ontvangen. Lange vlucht, maar dan zie je ook wat. Geniet van alle indrukken, wij blijven jullie volgen.

Veel plezier.

Pieter, Anneke en Esmee

• 11 Juli 2011 - 17:24

**Ellen**:

Hee lief broertje en schoonzussie van me..

Mwa.. nu zijn jullie echt weg, snif snif;) De foto's zijn erg mooi al.. geloof zeker dat het daar stonk bij die vissen, bleuu.. zeer benieuwd naar de volgende foto's..

Heel veel plezier !!
    En geniet er van.
    Elke avond jullie verhaaltje afwachten doe ik zeker!!

Doeggie..
    Dikke kus van je (s)zusjee

• 11 Juli 2011 - 17:53

Trudi:

Hai,

Het was fijn te horen dat jullie een goede vlucht en veilig waren aangekomen. Ik heb vanmorgen dat ook even doorgegeven aan opa en de beide oma's. Opa was erg opgelucht. Ze doen jullie bij deze de hartelijke groeten en wensen jullie een fijne vakantie. Leuk, dat we al direct eens stukje reisverslag en foto's kunnen lezen. Veel plezier morgen met de tour en we zijn benieuwd naar de rest van de reis. Groetjes, pap en mam

• 12 Juli 2011 - 08:38

Wilco:

Hoi Anika en Robbert.
    Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben. maak veel fotos' dan kunnen we ook mee genieten.

Groetjes pap

• 12 Juli 2011 - 14:53

Fam. Smit:

Hoorden gisteren van oma al dat jullie goed waren aangekomen. Leuk om de eerste foto´s te zien. Jammer dat het zwemmen niet gaat. Wachten het volgende verslag af.
    Liefs Ton, Ineke, Danique, Damian en Duane.

• 12 Juli 2011 - 17:13

Anny & Patrick Van Berkum En Harmsen:

Wij wensen jullie een mooie reis .

Wij vertrekken 22 juli naar Sri lanka.

Patrick en Anny

• 19 Juli 2011 - 10:45

Danique:

hey al een fijne vakantie en hele leuke foto's ik hoop dat alles goed gaat

doei doei

xxxjes danique