De dagen in Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu De dagen in Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

De dagen in Kandy

Door: Robbert en Anika

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

17 Juli 2011 | Sri Lanka, Kandy

Hallo allemaal,

Weer een berichtje uit Sri Lanka. We zitten inmiddels in het midden van het land. (in Kandy) Toen we er naar toe reden zagen we het landschap veranderen. Erg mooi. Kandy is omringd door bergen.

We zijn naar een juwelier geweest, daar hebben we een mooie blauwe topaz uit gezocht. De mensen hebben er een prachtige ketting van gemaakt.

's Avonds zijn we naar een culturele dansshow geweest. Ze liepen over vuur heen en dansten de traditionele dansen van Sri Lanka.

Verder hebben we een stadtour gedaan en zijn we naar een tempel geweest. Erg mooi hier.

Vandaag zijn we naar een botanische tuin geweest. Daar zagen we hele grote bomen. In een boom zaten wel honderd vleermuizen! Die beesten maken een lawaai!
Ook hebben we in een lokale bus gezeten. Iedereen kijken, want we waren de enige blanken. Dat was hetzelfde in een lokaal restaurant. Ook daar waren we de enige blanken... Eten smaakte wel goed.

Daarna hebben we een massage behandeling gehad. Was erg lekker, maar naar twee keer douchen is mijn haar nog vet!

Morgen gaan we met de trein naar Nuwara Eliya. Daar zijn de theeplantages. Daar zullen we een trekking van 9 kilometer gaan maken rond 5 uur 's ochtends...

We vinden het super leuk dat jullie steeds berichtjes achterlaten.

We gaan nu even eten, want het is hier al 7 uur.

Liefs Robbert en Anika

• 17 Juli 2011 - 14:08

Anny & Patrick Van Berkum En Harmsen:

Beste Robbert en Anika

Bedankt voor je berichtje.
    laten jullie wel wat over voor ons in Kandy ;-) Wij zullen daar 3 dagen verblijven.
    wanneer vliegen jullie terug? Wij komen zaterdag om 4:30 in Colombo aan.
    Nog een fijne vakantie.

Patrick & Anny

• 18 Juli 2011 - 08:30

Trudi:

Hartelijk dank voor jullie reisverslag. Wat een mooie foto's. Dat wordt weer een prachtig scrap-boek.

Groetjes, pap+mam+Tamara

• 18 Juli 2011 - 08:41

Oma En Mart :

volgens de foto/s die we gezien hebben moeten julie wel een heerlijke vacantie hebben,geniet er van Hg oma en mart

• 18 Juli 2011 - 08:50

Henri, Arianne, Lisa:

Wat een geweldige foto's weer!
    Moet echt een mooi land en mooie cultuur zijn!
    Geniet ervan! Voor je het weet zit je weer hier in ons kleine kikker landje waar het nu lekker nat is.

Liefs ons

• 19 Juli 2011 - 16:39

Fam. Hendriks:

Wat zijn het weer prachtige foto's!
    En zo te zien hebben jullie het er erg naar je zin.
    We wensen jullie nog veel plezier toe.

Groetjes,

Pieter, Anneke en Esmee