De afgelopen dagen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen

Door: Robbert en Anika

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

16 Juli 2012 | Mexico, Playa del Carmen

Hallo allemaal,

Eindelijk een paar foto`s op de website... We kunnen in het hotel geen usb gebruiken, dus we moeten naar een internetcafe.

We hebben een goede reis gehad, wel erg lang. Het tijdsverschil is 7 uur, dat merk je wel.

Het hotel is ontzettend goed. De mensen zijn continu aan het schoonmaken en het eten smaakt perfect. Ze zijn ook erg vriendelijk. De kamer is groot. Iedere dag maken de schoonmakers van handdoeken een mooi kunstwerk. We hebben al een keer een zwaan en een olifant gehad.

Het strand is ook super. Net zulk helder water als op de Malediven. We hebben al wel een keertje regen gehad, maar dat duurt nooit zo lang.

Het animatieteam geeft elke avond een show. We hebben een show gezien over de Mexicaanse geschiedenis. Ze dansten in mooie jurken.

Op het vliegveld in Atlanta hebben we Tim en Margrit ontmoet. Hij is hovenier en zij juf. Ze zijn ook op huwelijksreis. We hebben met hun gister met walvishaaien gezwommen. Dat was super! De walvishaai is ongevaarlijk, eet alleen plankton... (hoopte we...)De gemiddelde walvishaai was 15 meter lang. Met een gids ging je het water in en kwam je heel dichtbij. De walvishaaien komen alleen in de periode van juni tot en met september langs Mexico. Ze eten tonijneitjes. Een geweldige ervaring.
Met Tim en Margrit gaan we ook nog een auto huren om de omgeving te bekijken.

We genieten ervan!

Liefs Robbert en Anika

• 17 Juli 2012 - 06:20

Wilco:

Fijn dat jullie het goed hebben in Mexico.
    leuk dat jullie foto's op de site hebben geplaatst. Gezellig dat jullie samen met Tim en Margrit leuke dingen kunnen ondernemen.

Geniet ervan!!

• 17 Juli 2012 - 06:38

Trudi:

Leuk, die foto's en het verslagje. Fijne vakantie verder!

• 21 Juli 2012 - 08:16

Ellen:

ziet er super mooi/leuk uit! en wat leuk dat jullie dat stel zijn tegen gekomen!!:) geniet nog ff..xxx zusje

• 22 Juli 2012 - 18:16

Pieter, An, Esmee:

Robert & Anika,

Leuk dat wij weer mee mogen genieten van jullie vakantie. Het ziet er schitterend uit. Geniet met elkaar en van elkaar!

Lieve groeten van;

Pieter, Anneke en Esmee

• 09 Augustus 2013 - 17:07

Oma En Mart:

Hoy leuk dat wij zo van jullie vakantie mee kunnen genieten,en geniet er maar van,dat doen
    wij ook. nog een hele fijne tijd samen.

Hartelijke groet
    Oma en Mart.