We gaan weer bijna op vakantie! - Reisverslag uit Lienden, Nederland van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu We gaan weer bijna op vakantie! - Reisverslag uit Lienden, Nederland van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

We gaan weer bijna op vakantie!

Door: Anika Roelofsen

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

21 Juli 2013 | Nederland, Lienden

Hallo allemaal,

Dit is weer het begin van een nieuw reisverslag. We gaan deze keer niet per vliegtuig op vakantie, maar met de auto. Een geheel nieuwe ervaring voor ons.

We zullen in de nacht van woensdag op donderdag vertrekken richting Kroatie. We willen daar de prachtige Plitvic meren bezoeken. We stoppen onderweg even bij Krka om bij de watervallen te zwemmen.
Vervolgens rijden we naar Bosnie. Daar willen we Mostar bekijken. Bosnie is goed te rijden, je ziet nog wel veel schade van de recente oorlog die in het land was.
Daarna rijden we door naar Montenegro.

Montenegro is pas sinds een aantal jaren onafhankelijk. Ze zijn het eerste land ter wereld dat zich een ecologisch land mag noemen. Er is veel diversiteit in het land.
Natuur, mooie stranden, cultuur en historie. In Montenegro verblijven we de meeste tijd van onze reis.

We zullen via de kustweg van Kroatie weer terug rijden naar Nederland. We willen uiterlijk 13 augustus weer in het land zijn.

Via deze website willen we jullie weer op de hoogte houden! We weten nog niet hoe het zit met de WIFI verbinding in Montenegro, maar we gaan ervan uit dat er wel ergens WIFI zal zijn.

Liefs Robbert en Anika

• 21 Juli 2013 - 21:10

Melanie:

Alvast een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan.

Liefs melanie

• 21 Juli 2013 - 22:30

Sanne:

Klinkt als een super reis, een nieuwe ervaring. Alvast veel plezier. Benieuwd naar jullie ervaringen!

• 28 Juli 2013 - 19:14

Andre Van Malsen:

Rij voorzichtig en geniet ervan

• 30 Juli 2013 - 11:44

Wilco:

Veel te zien in verschillende landen laat het ons weten en veel plezier!

Groet, Pap