Nog even en we gaan!! - Reisverslag uit Kesteren, Nederland van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu Nog even en we gaan!! - Reisverslag uit Kesteren, Nederland van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

Nog even en we gaan!!

Door: Robbert en Anika

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

03 Augustus 2009 | Nederland, Kesteren

Over een paar uurtjes is het weer zover, vakantietijd!! Heerlijk, dit maal zijn we echt toe aan vakantie. We zijn zo druk geweest met allerlei dingen voor het huis. Een paar weekjes rust komt dus goed uit.

De reis gaat nu naar Tunesie.. Ja ja weer een land met een T. Ben benieuwd welke het volgend jaar wordt! haha...

We hebben dit keer een hotel op een vaste plaats. De komende tijd zullen we in Port el Kantaoui verblijven. Natuurlijk staan er wel een paar uitstapjes op het programma. Wat we precies gaan doen is nog niet duidelijk. In het vliegtuig gaan we even bekijken wat ons leuk lijkt. Misschien huren we wel een auto om zelf wat rond te rijden. Het is allemaal nog een verassing.

We zullen straks vliegen om 7.20. Rond 11.00 zijn we op plek van bestemming. 18 augustus vliegen we weer terug. Ik weet de precieze tijd even niet meer. We houden jullie op de hoogte van onze reis!

Groetjes Robbert en Anika

  • 04 Augustus 2009 - 06:29

    Trudi:

    Goedemorgen, Een goede reis gewenst en we zien je verslag tegemoet.

    Groetjes,
    Trudi

  • 04 Augustus 2009 - 06:38

    Tamara:

    Hey Anika en Robbert,
    Ontzettend veel plezier en ik hoop binnenkort meer te lezen!
    Groetjes Tamara.

  • 04 Augustus 2009 - 07:10

    Marjolein En Daniël:

    Hai Anika en Robbert!

    Hoe is jullie vlucht geweest? Hebben jullie het naar jullie zin?
    Wij zitten nu op Schiphol. Nog 15 minuutjes en dan vertrekt ons vliegtuig naar LA.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!

    Liefs
    Daniël en Marjolein

  • 04 Augustus 2009 - 09:11

    Sanne:

    Veel plezier in Tunesië. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen. Hoe warm is het daar nu?

    Liefs Sanne

  • 15 Augustus 2009 - 07:28

    Wilco :

    wanneer komen die fotos een keer!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kesteren

Mijn tweede reis

Reis naar Tunesie

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2009

De Sahara tocht

07 Augustus 2009

De eerste dagen in Tunesie

03 Augustus 2009

Nog even en we gaan!!
Robbert en Anika

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 21818

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Mijn zesde reis

25 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Mijn vijfde reis

11 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Mijn vierde reis

10 Juli 2011 - 31 Juli 2011

Mijn derde reis

04 Augustus 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn tweede reis

30 Juli 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: