Koh Phi Phi - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi

Door: Robbert en Anika

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

16 Augustus 2008 | Thailand, Phuket

Hallo,

Hier ons laatste berichtje van deze vakantie. Morgen is ons avontuur op Koh Phi Phi afgelopen. We zullen dan nog een stranddagje houden in Phuket, zodat we de 18e snel bij het vliegveld kunnen zijn.

Koh Phi Phi is echt een sprookjeseiland. Het is heel erg mooi hier. Wel hebben we gezien dat de tsunami erg veel schade heeft aangericht aan dit eiland. Zo zijn de mensen nog steeds druk aan het opbouwen. De zee heeft ook erg geleden onder de vloedgolf, want veel koraal is weg.

We hebben voornamelijk aan het strand gelegen op Koh Phi Phi. Maar we hebben ook gesnorkeld bij shark point. Hier hebben we echt prachtige vissen gezien. Ook het koraal is daar nog intact.

Verder zijn we naar een uitzichtpunt geweest. Dit was echt een hele klim. Maar het uitzicht was mooi.

Vandaag zijn we naar Maya Bay geweest op Koh Phi Phi Ley. Dit is het eiland waar de film The Beach is opgenomen. Helaas vonden we dit erg tegenvallen. Het was heeeel druk en er lag veel afval. Ook hier zie je nog de schade die de tsunami heeft aangericht.
We zijn iets verder uit de baai gegaan met de boot en hier hebben we gesnorkeld. Dit was wel heel mooi. De visjes bleven om je heen zwemmen.

De 18e om 21.35 hopen we weer thuis te zijn.... Dat is dan het einde van onze leuke reis!

Groetjes Robbert en Anika

• 16 Augustus 2008 - 18:22

Sehar:

Hallo Anika en Robbert,

Jullie foto's zijn erg mooi, zo te zien is Thailand een mooi land. Ik denk dat jullie erg genoten hebben van de jullie mooie vakantie. Ik heb heel vaak jullie berichten gelezen. Het was erg leuk, dat jullie ons op de hoogte gehouden van jullie vakantie.

Anika ik hoop je snel te zien.

Liefs sehar xxx

• 18 Augustus 2008 - 10:16

Sanne:

Hoi Anika,

ik vond het erg leuk om jullie verhalen te lezen over Thailand. Ik hoop dat jullie terug kijken op een leuke vakantie!! Aan de foto's te zien wel. Het ziet er allemaal heel mooi uit.

Hopelijk hebben jullie een goede terug reis gehad en weer veilig in het koude Nederland zijn aangekomen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,

Sanne