Koh Tao en Koh Samui - Reisverslag uit New Delhi, India van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu Koh Tao en Koh Samui - Reisverslag uit New Delhi, India van Robbert en Anika Roelofsen - WaarBenJij.nu

Koh Tao en Koh Samui

Door: Robbert en Anika

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Anika

12 Augustus 2008 | India, New Delhi

Hallo,

Hier weer een berichtje van ons. We zijn de zon gaan zoeken in het zuiden. Als eerste zijn we naar Koh Tao gegaan. Dit is een heel leuk eilandje. We hebben een scooter gehuurd om het eiland te bekijken, maar het is zo heuvelachtig dat we niet altijd met de scooter omhoog kwamen. Dat werd dus lopen.....

Robbert heeft gedoken bij een ander eilandje. Ik mocht helaas niet mee omdat ik het water niet uit mijn duikbril kreeg. Dus ik heb toen gesnorkeld. Dit was ook mooi.

Toen zijn we door gegaan naar Koh Samui. Dit is een groter eiland. We hadden een prachtig resort. De zee en het strand zijn heel mooi. Alleen je kon er niet zo goed snorkelen.
De eerste dag zijn we goed verbrand terwijl we regelmatig insmeerden met factor 30!!
We hebben s avonds gegeten op het strand, dit was heel mooi. Ook hebben we een " lucky balloon" opgelaten. Volgens de Thaise mensen krijg je geluk als je de ballon op laat.

Vanmorgen zijn we met een vliegtuig naar Phuket gevlogen. Hier is in 2004 de tsunami geweest. Je ziet hier nog wel wat sporen van. Nu staan overal borden met wat je moet doen als er weer een tsunami komt. We zijn net op het strand geweest, maar het is niet veilig om in de zee te zwemmen vanwege de moessontijd. We hebben wel twee mooie zwembaden waar we straks in duiken.

Morgen gaan we met de boot naar Koh Phi Phi. Dit schijnt echt een paradijsje te zijn. We zijn benieuwd en laten het weer weten...

Groetjes Robbert en Anika

  • 12 Augustus 2008 - 12:25

    Wilco:

    hoi vakantiegangers hoe gaat het daar lekker weertje daar. ik vond die foto,s met die tijgers wel gaaf.mooie blauwe zee.lekker eten daar en dan een klein beetje ziek.GROETJES WILCO

  • 12 Augustus 2008 - 12:36

    Pa:

    rob heb jij een wachtwoord zin van internet van jou computer voor mijn laptop b.v.d p.s de foto"s waren erg mooi nou de groeten ma ikke

  • 12 Augustus 2008 - 16:30

    Zusjeee (ellen):

    he rob en anika,,

    wat een mooie foto's weer, en zo te zien goed bruin geworden pff:) die ballon is wel heel apart he;) maar wel grappig..

    ik zit nu voor 3 weken in driebergen.. pff dat is wel even wennen hoor!! ik ken er niemand en alles is vreemd.. wim ging gisteravond na huis toe had ik wel even zo iets ik wil zo graag mee..... maar heb vannacht toch goed geslapen en half 7 weer mijn bedje uit en 7 uur beginne. vandaag was en stuk leuker als gister, vandaag mog ik veel meer doen en je begint je collega's een klein beetje te kennen.. vanavond komt wim weer en gaan we gezellig met z'n 2e zwemmen.. zwembad is vlak bij dus goed gebruik van maken.. maar ik ga er weer vandoor heb niet zoveel meer te vertellen:P haha! veel plezier nog en ik stuur van de week nog wel een keer weer..

    een dikke knuffel uit driebergen!!!

  • 12 Augustus 2008 - 20:43

    Tamara:

    Robbert ik ben stik jaloers! Ik had in die hangmat willen liggen! Verder ziet het er erg mooi uit en zo een geluk ballon vind ik een erg mooi gebaar. Hoelang bljven jullie daar?

    Het internet op de camping werkt nog steeds niet helaas. We zijn een snorkeltour wezen doen, dit was heel gaaf en ik heb foto's gemaakt met een onderwater camera. Morgen ga ik met Danique snorkelen in het zwembad.

    Ik mis jullie wel een beetje hoor het is nu wel stil. Vanavond met Danique naar de kinder disco geweest we hebben enorm gelachen en Danique heeft een flamingo dansjurk, ze is helemaal trots.

    Groetjes, Tamara.


  • 12 Augustus 2008 - 20:59

    Ineke:

    Je ziet zeker wel wie er weer ligt te luieren. Staan weer langs de kant van de weg. Zijn vandaag naar de zee en naar de Decathlon geweest voor een nieuw luchtbed voor Tamara, hadden ze helaas niet. Je moeder heeft vanavond voor de pannekoeken gezorgd.
    De foto van strand Van Koh is een plaatje, deze kan zo aan de muur.
    Veel plezier nog en rust maar lekker uit.

    Groetjes Smitjes

  • 13 Augustus 2008 - 17:35

    Melanie:

    Hey ben blij dat jullie het na je zin hebben. Ik wou dat ik ook vakantie had. De foto's zijn echt super. Ik hoef nog maar 11 dagen stage en dan zitten me 10 maanden erop. Nog veel plezier en we spreken elkaar snel. x Melanie

  • 14 Augustus 2008 - 13:53

    Jenneke:

    heey robbert en anika.
    ik zie dat jullie het er naar je zin hebben in Thailand. als jullie weer terug zijn wil ik de verhalen wel horen dikke kus en groetjes jenneke

  • 14 Augustus 2008 - 16:19

    Papa:

    Alweer een beetje beter?
    Heb je vandaag nog les gegeven? Gisteren zijn we naar de vlindetuinen geweest. het is nog steeds mooi weer hier, maar thuis is het slecht. morgen gaan we afbreken en naar huis.
    groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn eerste reis

Rondreis door Thailand

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2008

Koh Phi Phi

12 Augustus 2008

Koh Tao en Koh Samui

06 Augustus 2008

De dagen in Chiang Mai

02 Augustus 2008

Laatste dagje Bangkok

01 Augustus 2008

In Bangkok
Robbert en Anika

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 21830

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Mijn zesde reis

25 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Mijn vijfde reis

11 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Mijn vierde reis

10 Juli 2011 - 31 Juli 2011

Mijn derde reis

04 Augustus 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn tweede reis

30 Juli 2008 - 19 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: